Виховна система навчального закладу – це цілісна структура, яка сприяє моральному становленню учнів, формуванню в них творчого мислення, відповідальності, всебічному і гармонійному розвитку особистості

/Files/photogallery/1005/IMG_7470.JPG

Велику увагу приділяють наші освітяни проблемам розвитку обдарувань і здібностей сільських дітей, адже в кожній школі є талановиті діти. Школа стала центром виховуючого середовища, формування цілісних орієнтирыв учнів, розвивитку талантів й здібностей дітей.

З метою формування загальнокультурної компетентності учнів система організації позаурочної художньо-творчої роботи побудована за 4 напрямами діяльності: вокальна, літературна та театральна, хореографічна, образотворча та декоративно-прикладна.

У навчальному закладі діє 10 гуртків за інтересами та 6 шкільних клубів.

У школі організована робота волонтерських загонів з метою системної підтримки людей похилого віку, ведеться широка благодійна діяльність з надання матеріальної допомоги вихованцям Комарівської школи-інтернату за програмою «Діти – дітям», вихованцям дитячого садка під час проведення акції «Подаруй іграшку маляті».

Активізує свою діяльність учнівське об’єднання «Екологічна варта», пріоритетним напрямком діяльності якої є екологічне виховання, що спрямоване на вивчення навколишнього середовища, природоохоронну роботу.

Активно працює в школі учнівське самоврядування. Його мета – урізноманітнювати шкільне життя, зробити його більш яскравим і цікавим.

Найвищий орган самоврядування – учнівський парламент. Він об’єднує 6 центрів та 6 секторів, які забезпечують різні ділянки .

Добрій організації виховної системи сприяє реалізація мініпроекту «Організація здоров’язберігаючого дозвілля». У рамках виконання цього проекту на базі школи створений та успішно функціонує спортивний клуб.

Вихованці клубу постійно беруть участь у районних і обласних змаганнях, де завойовують призові місця. Стало традицією проведення днів здоров’я в школі, спортивних змагань, спартакіад в рамках школи, округу.

Особливої уваги нині потребує стан здоров’я підростаючого покоління.

З метою збереження та поліпшення стану здоров’я дітей, утвердження здорового способу життя, в школі успішно працює гурток юних інспекторів руху «Радар», дружина юних рятувальників «Наша рятуваша» - щорічні переможці районних, обласних конкурсів.

В навчальному закладі не тільки вивчають історію, культуру рідного краю, а й примножують її різними шкільними традиціями, які нікого не залишають байдужими: це і виплеканий дбайливими дитячими руками «Мамин сад», в якому уже 12 років кожна мама першокласника разом з приходом дитини до школи садить фруктове деревце, яке стає символом і оберегом для дитини на весь час навчання, і відроджена та облаштована вчителями разом з дітьми Батькова криниця, що знаходиться на території школи та має не тільки цілющу воду, а й свою цікаву багатовікову історію. Після освячення криниці під час масового шкільного заходу всі стали називати її Криницею Мудрості і Доброти. Тому традиційно 1 вересня, в День знань, не тільки першокласники, а й усі учні школи поспішають до криниці скуштувати її цілющої води і набратись від неї сили та енергії для успішного навчання. Випускники школи під час традиційних зустрічей завжди відвідують свою криницю.

Доброю традицієюстало те, що учні для виступу на концертах вишивають українські сорочки своїми руками, що в результаті окрилює дітей, не тільки розвиває працелюбність та прищеплює естетичний смак, дає їм віру у власні сили і прагнення до перемоги у конкурсах, успіх і визнання під час концертів.

Цікаво і змістовно проходить у школі улюблений традиційний захід на природі – екологічне свято «День лісу», якого з нетерпінням чекають уже не лише комарівські школярі, а й дітвора всіх шкіл округу.

Учні – активні учасники всіх багаточисельних заходів і концертів, які проводяться в сільському Будинку культури, завжди раді гостям і в своєму навчальному закладі.

Колектив школи перебуває в постійному пошуку, впроваджує інноваційні технології, шукає нестандартні підходи до виховного процесу, робить все, аби з Комарівської школи виходили у світ патріоти рідного краю, а не байдужі спостерігачі суспільних процесів.

Для реалізації поставленої мети впроваджуються в дію цільові проекти, авторські програми, які беруть початок з нашої школи, а потім цю ідею починають впроваджувати й інші дочірні школи.

Вчителями української мови і літератури створений проект «Літературне краєзнавство як один із шляхів національно-патріотичного виховання в школі», який спрямований на відродження духовних цінностей нашого народу, повертає дитячі душі до народних надбань, національно-культурних традицій, високого мистецтва художнього слова.

Міжшкільне творче об’єднання вчителів історії організовує і систематизує науково-дослідницьку роботу зі створення нарисів історії Борзнянського району ХХ століття, так як в кожній школі є уже цікаві напрацювання, новаторське бачення цієї проблеми.

Хоч всі школи округу і об’єднані одним напрямком роботи, та все ж кожна має своє обличчя, свій стиль роботи, свою краєзнавчу історію, яка закарбована в шкільних краєзнавчих музеях. Роботу шкільних музеїв керує рада краєзнавчого музею «Краяни», який працює на базі опорної школи.

В процес роботи за напрямком «Борзнянщина туристична» учні відвідують визначні місця рідного краю: Мотронівку - батьківщину П.Куліша, станцію Крути, музей художника О.Саєнка, картинну галерею художника М.Ге та інші, проводять там фестивалі, виховні заходи, залучаються до вшанування пам’яті славетних земляків.

Накопичений матеріал з питань краєзнавства друкується в шкільному краєзнавчому альманасі, демонструється на виставках творчих робіт з образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва, представлений у виступах учнівської художньої самодіяльності.

Свої здобутки щодо організації роботи з питання «Виховання духовності на місцевому краєзнавчому матеріалі», впроваджуючи авторську програму «Краю мій рідний, Борзнянщино мила», міжшкільне об’єднання вчителів української мови і літератури успішно презентувало на Всеукраїнський міжрегіональній науково-практичній конференції, яка відбулася на базі Борзнянської гімназії імені Пантелеймона Куліша.

Дитячий фольклорний колектив «Криниченька» неодноразово був переможцем конкурсу «Чисті роси». Колективний проект вчителів та учнів на краєзнавчу тематику став переможцем районного конкурсу з краєзнавства. А краєзнавчі матеріали з повоєнної історії школи були відзначені Дипломом національної Академії педагогічних наук України за результатами Всеукраїнського конкурсу «Освіта України в роки випробувань: 1941-1945 р.р.».

Кiлькiсть переглядiв: 412

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.